Lønservice

Mange har brug for hjælp, når det kommer til at holde styr på lovgivningens regler og krav i forbindelse med løn. Det kan vi tilbyde.

Effektiv og professionel hjælp

Hos Spiras HR & arbejdsgiverservice får du en effektiv og professionel hjælp, hvor vi kan hjælpe med:

  • Regler og ansøgning om sygedagpenge, barsel og meget mere
  • Skattekort, forskudsopgørelse og årsopgørelse for udenlandske medarbejdere
  • Indbetaling til SKAT, APT, Feriekonto og pensionsordninger m.m.
Kontakt HR & arbejdsgiverservice

Overblik og klarhed

Hver måned modtager du en kopi af lønsedlerne i Mit.dk og en oversigt over, hvornår løn, skatter, feriepenge, pension og ATP betales.

Dine medarbejdere modtager lønsedler i Mit.dk, så du slipper for besværet med at dele dem ud.

På den måde kan du også spare tid og dermed lægge fokus og energi andre steder.

”Lønservice sparer tid i dagligdagen og skaber klarhed og overblik.”

Vibse Wollesen, lønservicekunde

Klarløn – en nem og enkel løsning

Klarløn er en nem og enkel internetbaseret løsning til dig som arbejdsgiver, hvor du blot taster løn ind, når det passer dig i løbet af din arbejdsdag (der er dog månedlige indberetningsfrister, du skal overholde), tjekker og godkender – og så tager vores assistenter over, og sørger for bogføring samt indberetning af skat, ATP, feriepenge mm.

Det er både nemt og smart, og systemet er tilgængeligt, når det passer dig – 24 timer i døgnet.

Denne digitale lønløsning sparer samtidigt arbejde hos Spiras, og du kan dermed få udarbejdet lønsedler via Klarløn til en reduceret pris.

Gå til Klarløn

Dataløntid – digital tidsregistrering

DATALØNTID er en nem og digital løsning i form af en app. Løsningen kan bruges af både arbejdsgiver og medarbejder og skaber overblik i hverdagen. Med appen kan medarbejderne nemt registrere tid, ferie, sygdom eller andet direkte på farten.

Der er mange fordele for dig som arbejdsgiver ved at køre med DATALØNTID

  • Du får overblik over timer og lønsedler
  • Du undgår konflikter med dine medarbejdere
  • Du undgår fejl pga. sedler der bliver væk.
  • Du sparer tid, som dermed frigives til andre opgaver
  • Du overholder lovgivningen.

Ved månedsudgang tager Spiras’ assistenter over og sørger for bogføring samt indberetning af skat, ATP, feriepenge mm.

Det er både nemt og smart, og systemet er tilgængeligt, når det passer dig – 24 timer i døgnet.

Dataløntid - digital tidsregistrering

Kontakt

Hanne Jessen Ravn

Teamansvarlig, løn

Aabenraa

Claudia Obreja

HR- og lønassistent

Aabenraa

Inge Marie Højsager

HR- og lønassistent

Aabenraa

Louise Schmidt Düwel

Administration (elev)

Vojens

Monica Holdgaard Jacobsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Olga Voloshyna

HR- og lønassistent

Aabenraa

Pia Poula Dam Enevoldsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Rikke Krogsgaard Geertsen

HR- og lønassistent

Aabenraa