You are here:

Seniorgrupper

Som medlem af Spiras’ seniorgrupper kan du deltage i foredrag, rejser, middage og udflugter – alle kulturelle indslag med et islæt af socialt samvær.

LandboSenior Kolding

Er du til foredrag, udflugter, virksomhedsbesøg, rejser eller noget helt andet – og nærmer du dig “den tredje alder” og stadig er interesseret i at være aktiv, er LandboSenior Kolding måske noget for dig.

Seniorgruppen er for alle med interesse i foreningens aktiviteter – og alle er velkomne.

Kontakt formand Jens Lund Petersen på 2117 6067 eller pedersenjenslund@gmail.com for flere oplysninger og indmeldelse i foreningen.

Læs om LandboSenior Kolding, og se programmet

LandboSenior Haderslev

Er du 60+ og interesseret i at være aktiv, er LandboSenior Haderslev måske, der hvor du har lyst til at bruge et par timer. Vi knytter gode kontakter mellem mennesker og arrangerer både foredrag, virksomhedsbesøg, teateraftener og meget mere.

Kontakt formand Erling Haugaard på 2162 9856 eller erlinghaugaard@gmail.com for flere oplysninger og indmeldelse i foreningen.

Læs om LandboSenior Haderslev, og se programmet

”Er du interesseret i at være aktiv i “din tredje alder”, er et medlemskab af Seniorgruppen måske noget for dig”.

LandboSenior Vestslesvig

Seniorgruppen ønsker at være et aktiv for landmænd, der ønsker en udbytterig tredje alder.

Der arrangeres foredrag, rejser, udflugter og meget mere – og har du en god idé er du hjertelig velkommen til at kontakte seniorgruppen.

Kontakt Dagny Matzen fra Spiras på 7320 2625 eller formand Hans Pedersen på 7474 3160 / molleparken129@gmail.com for flere oplysninger og indmeldelse i foreningen.

Læs om LandboSenior Vestslesvig, og se programmet

LandboSenior Sønderborg

Med et spændende program, der indeholder sociale arrangementer, foredrag, sangarrangementer og meget mere, byder vi velkommen til alle interesserede, der ønsker at være eller er medlem af seniorgruppen.

Kontakt formand Peter C. Mussmann på 2022 4194 eller petermsarup@gmail.com for flere oplysninger og indmeldelse i foreningen.

Læs om LandboSenior Sønderborg, og se programmet

LandboSenior Aabenraa

Seniorgruppen i Aabenraa arbejder for at knytte gode kontakter mellem mennesker og arrangere forskellige events – her er det kun fantasien, der sætter grænser.

Kontakt formand Gudmund Katborg på 4238 6204 eller jg.katborg@c.dk for flere oplysninger og indmeldelse i foreningen.

Læs om LandboSenior Aabenraa, og se programmet