Administrationschef – nyoprettet stilling
Vi søger en kandidat med solid erfaring inden for administrationsledelse, som kan være med til at styrke vores team og drive virksomheden videre ind i den digitale fremtid.
Ansvarsområde
Som administrationschef vil du have ledelses- og økonomisk ansvar for følgende afdelinger:
- Intern økonomi
- IT
- Receptioner
- Indkøb
- Facility Management; herunder kantinedrift, rengøring, pedelarbejde, lejemålshåndtering – både leje og udlejning samt bygningsvedligeholdelse.
Dine ansvarsområder vil omfatte
- Ledelse og sparring med afdelingschefer, teamledere og medarbejderne inden for ansvarsområdet
- Ensretning, udvikling og digitalisering af processer og arbejdsgange mhp. at optimere effektiviteten
- Tæt sparring med direktionen
- Økonomi og budget inden for ansvarsområdet
- Ansvarlig for bemanding og opgaver i Spiras’ tre receptioner
- Aftaler og indkøb af bl.a. kontorartikler og -møbler
- Bygningsansvarlig herunder ansvarlig for Spiras’ lejeaftaler og udlejning, vedligeholdelse og indretning.
Kvalifikationer
Vi søger en administrationschef med minimum 5 års erfaring inden for administration og ledelse, ideelt set fra lignende stillinger eller inden for områder, der er relevante for den aktuelle stilling. Du skal besidde stærke ledelsesmæssige kompetencer med dokumenteret erfaring i at motivere og udvikle teams.
Derudover er det vigtigt, at du har en solid forståelse for økonomistyring, IT-systemer, indkøbsprocesser og Facility Management. Du skal også have evnen til at tænke strategisk og drive forandringer, samt fremvise fremragende kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer af organisationen. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af Power-BI samt andre værktøjer til opbygning af rapportering.
Vi tilbyder
- En unik mulighed for at være med til at forme og udvikle en nyfusioneret organisation
- Et dynamisk arbejdsmiljø præget af samarbejde, innovation og muligheder for personlig og faglig udvikling
- Attraktive løn- og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Dygtige, dedikerede og meget selvstændige medarbejdere
- Samarbejde med virksomhedens øvrige afdelingschefer i et fælles forum, hvor vi sparrer med hinanden og arbejder sammen om at skabe en god og tidssvarende arbejdsplads og en ny fælles kultur.
Arbejdssted
Spiras har lokationer i Kolding, Odense, Vojens og Aabenraa, og dit arbejdssted bliver aftalt ud fra din bopæl.
Ansøgning
Har du den rette erfaring og kompetencer til at påtage dig rollen som vores nye administrationschef? Så send os din ansøgning og dit CV senest 9. april 2024 via linket her.
Ansættelsesstart er hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette – vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til adm. direktør Lene Gade Hovmøller på 2015 5185 eller HR-chef Conni Tetens på 5142 7795.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Hvem er vi – din nye arbejdsplads?
Spiras er en medlemsejet uafhængig og uvildig rådgivningsvirksomhed til landbruget og andre erhverv. Spiras kom til verden 22. juni 2023, hvor medlemmerne af LandboSyd, Sønderjysk Landboforening (SLF) og Kolding Herreds Landbrugsforening (KHL) valgte at fusionere de tre foreninger. Det gjorde de for at skabe stærke faglige fællesskaber, der danner grundlaget for fremtidens rådgivning. Hos Spiras er målet at skabe rammer, der understøtter udvikling og giver værdi for vores kunder og medlemmer, baseret på troværdighed, faglighed og føling med samfundet. Derudover vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne er stolte af at være ansat, via et stærkt professionelt arbejdsmiljø med fleksible arbejdsforhold, hvor der er respekt for hinandens holdninger og forskelligheder, humor og plads til udvikling.
I Spiras er der ca. 320 medarbejdere fordelt på lokationer i Kolding, Odense, Vojens og Aabenraa.