Revisor- eller regnskabsassistent
Drømmer du om et arbejdsliv i en banebrydende og moderne rådgivningsvirksomhed? Ønsker du at sætte dine økonomiske og regnskabsmæssige kompetencer i spil?
Så er det dig, vi snarest muligt søger til en af vores afdelinger i Kolding, Odense, Vojens eller Aabenraa.
Vi leder efter engagerede controllere, revisorer og/eller regnskabsassistenter, der brænder for at håndtere revisions- og regnskabsopgaver på højt niveau. Som en del af vores team får du mulighed for at bidrage til udviklingen af vores arbejdsprocesser og metoder inden for revision og regnskab – også med mulige digitale løsninger indenfor vores hverdagsrutiner.
Dine opgaver vil være, at:
- sikre revisions- og regnskabsopgaver af høj kvalitet for en stribe forskellige kunder
- deltage i udarbejdelse af finansielle rapporter og analyser
- fusionere digitale løsninger i vores arbejdsprocesser
Og er du skarp på selskabsregnskaber, åbner der sig endnu flere muligheder.
Dine kvalifikationer:
Du elsker tal og har en baggrund som controller, revisorassistent og/eller regnskabsassistent kombineret med erfaring med opsætning og beregning af moms-, skatte- og årsregnskaber fra revisionsbranchen eller DLBR-virksomhed (Dansk Landbrugsrådgivning). Du skal trives med teamwork, og det er samtidig vigtigt, at du bevarer overblikket, arbejder struktureret med opgaverne og overholder deadlines.
Om os
Spiras er en rådgivningsvirksomhed i vækst, der er drevet af moderne rådgivning, digitalisering og fokus på at skabe en unik arbejdskultur.
Vi er dedikeret til at styrke vores medarbejdere gennem god opgaveindføring, en attraktiv medarbejderpolitik, der inkluderer fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejdsdage og et stimulerende arbejdsmiljø. Her har du chancen for at forfølge dine karriereambitioner, specialisere dig og påvirke både arbejdsopgaver og produkt- og procesudvikling.
Spiras tilbyder:
- En unik chance for et job med faglig og personlig udvikling inden for økonomi og regnskab
- Arbejdsplads i en af vores afdelinger i Kolding, Odense, Vojens eller Aabenraa
- Indflydelse på både arbejdsopgaver og virksomhedens udvikling
- Attraktive medarbejderfordele.
Er du nysgerrig – lyder det som noget for dig?
Vi vil gerne høre fra dig og tale om dine muligheder, så du er mere end velkommen til at kontakte Brian Fuglsang eller Mette Sckerl fra Optimum HR på 4218 5766.
Lyder jobbet som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte os eller at søge med dit CV og en motiveret ansøgning. Vi indkalder løbende kandidater til screeningssamtale ved Optimum HR og derefter til samtale ved Spiras. Ansøgningsfristen er 15. august 2024 – og arbejdstiden kan være fuld- eller deltid.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Hvem er vi – din nye arbejdsplads?
Spiras er en medlemsejet uafhængig og uvildig rådgivningsvirksomhed til landbruget og andre erhverv. Spiras kom til verden 22. juni 2023, hvor medlemmerne af LandboSyd, Sønderjysk Landboforening (SLF) og Kolding Herreds Landbrugsforening (KHL) valgte at fusionere de tre foreninger. Det gjorde de for at skabe stærke faglige fællesskaber, der danner grundlaget for fremtidens rådgivning. Hos Spiras er målet at skabe rammer, der understøtter udvikling og giver værdi for vores kunder og medlemmer, baseret på troværdighed, faglighed og føling med samfundet. Derudover vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne er stolte af at være ansat, via et stærkt professionelt arbejdsmiljø med fleksible arbejdsforhold, hvor der er respekt for hinandens holdninger og forskelligheder, humor og plads til udvikling.
I Spiras er der ca. 320 medarbejdere fordelt på lokationer i Kolding, Odense, Vojens og Aabenraa.